Pocs cotxes permeten gaudir de la conducció en cada trajecte com ho fa el Corsa OPC. La versió més radical del turisme alemany ofereix un motor de 207 CV i un avançat un xassís, per la qual cosa combina la seva utilitat per al dia a dia amb un nivell d'esportivitat extraordinari.

Els seus amb prou feines quatre metres de longitud són un gran aliat per a la conducció per ciutat, mentre que l'agilitat insuperable que li aporta el potent motor permeten esquivar el dens trànsit. Però no estem parlant d'un urbà convencional, és una bèstia preparada per picar cronos en cir-cuits, i així s'aprecia a simple vista pel seu aspecte radical.

A diferència del Corsa convencional, llueix unes entrades d'aire més grans al frontal i un capó engruixit que, com els seus marcats passos de roda, li atorguen un aspecte més musculós i imponent. En la saga destaca l´aleró posterior i la doble sortida del tub d´escapament signada per Remus, mentre que a l'interior es distingeix pels seus excepcionals seients Recaro i les múltiples insercions de cuir i alumini. Tots aquests elements avancen les prestacions que brinda el Corsa OPC gràcies al motor 1.6 de 207 CV.

Aquest propulsor té un comportament tan elèctric com contundent, gràcies a un parell motor de 245 Nm que pot elevar-se fins als 280 amb la funció overboost. És tal la potència que es lliura a les rodes davanteres que de vegades és complicat d'assimilar per a un només eix. Si s'accelera al màxim i l'adherència no és bona, sol saltar el control de tracció per tractar d'optimitzar la sortida. També passa quan, per la rígida suspensió, el cotxe perd el contacte amb la carretera si aquesta té mlots sotracs.

Però si la carretera està en bon estat i es desconnecten les ajudes a la conducció, el Corsa OPC es converteix en un dels cotxes més divertits del mercat. El seu pas per revolt és increïble perquè es tracta d'un cotxe petit i la direcció és tan fidel i directa que és facilíssim portar-lo exactament al lloc per on es vol traçar el viratge. I tot això amanit per un motor explosiu que fa que el Corsa voli d'un revolt a un altre en revirats ports de muntanya.