El nou Renault Captur es va presentar a principi d’aquest mes de març al Saló de Ginebra, on es va poder conèixer el renovat disseny del vehicle, tant a l’interior com a l’exterior, així com la incorporació de nous equipaments.

L’objectiu de Renault amb el nou Captur és consolidar la seva posició de número1 a Europa en el segment de crossovers del segment B (215.670 unitats el 2016). És líder de vendes en la seva categoria a Espanya i a Europa.

Vehicle personalitzat

Captur conserva les virtuts que l’han portat a l’èxit, com és el cas de la pintura de dos tons. També reforça l’oferta de vehicle personalitzat amb dos nous colors de carrosseria, el taronja Atacama i el blau oceà, així com una nova combinació de color de sostre, que és el gris platí. Ara, s’ofereixen al client catorze combinacions diferents carrosseria/sostre.

A més, es creen sis paquets diferents de personalització interior de diverses tonalitats: ivori, blau oceà, caramel, vermell, setinatcromat o brillant, i tres paquets de personalització exterior a sobre les rodes i a la part de les portes, en tons blau oceà, vermell i taronja Atacama. D’aquesta manera, cada client pot personalitzar al seu gust el seu Captur.

Il·luminació

En la línia dels últims dissenys de Renault, el nou Captur ve equipat, segons la versió, amb llums del davant Full Led Pure Vision. Aquesta tecnologia millora tant l’estètica com la seguretat, ja que augmenta l’eficàcia de visió del conductor. El vehicle adopta la firma lluminosa de la marca, integrant els llums de dia led, en forma de C a la part inferior del paraxocs. Les llums posteriors integren igualment aquesta firma lluminosa, de forma visible tant de dia com de nit.

Disseny crossover

El Captur evoluciona i reforça el seu caràcter familiar i mostra un estil aventurer de Captur. Pel que fa a les llantes, hi ha quatre models disponibles: dos de 16 polzades, i dos de 17 polzades. I també hi ha una nova opció per al Captur que és el sostre de vidre panoràmic fix, que aporta un plus de lluminositat al vehicle.