Hyundai ha renovat amb encert la seva gamma utilitària urbana i10. El vehicle llueix una nova imatge, més atractiva estèticament, i també incorpora més elements de seguretat activa i connectivitat. D´aquesta manera, el primer esglaó de la gamma de turismes coreana incorpora millores evidents de disseny, entre les quals s´inclou la nova franja davantera en forma de cascada. A més, el frontal mostra un nou disseny dels para-xocs i dels llums led diürns. El para-xocs posterior també presenta un disseny evolucionat, amb nous materials als llums posteriors i la incorporació d´una banda de color negre.

Renovació també a l´interior

Els canvis també afecten l´habitacle del vehicle, amb seients amb un teixit de color vermell. A més, es poden triar combinacions diferents per a l´espai interior de l´i10, amb alternatives de color taronja, beix, blau o vermell. L´habitabilitat és òptima si viatgem amb quatre passatgers, mentre que el maleter de 250 litres es pot ampliar fins als 1.046 si s´abaixa totalment el respatller posterior.

Pel que fa al dinamisme, l'i10 té un nou disseny de llantes de 14 polzades tant d´acer com d´aliatge, i també disposa de nous tacs i topalls de suspensió i una direcció renovada. Igual que el seu predecessor, aquest actualitzat i10 està disponible en dos motors gasolina d'1.0 litres i 1.25 litres de 66 i 87 cv , respectivament.

Arrenquem el 87 CV

Per conèixer de prop el Hyundai i10, ens hem posat al volant del model de 87 cv. En concret, un cotxe equipat amb una caixa de canvi manual -també està disponible en versió automàtica- però amb un encertat esglaonament del canvi.

El vehicle té un propulsor de 1.248 cc que permet moure amb una notable facilitat l'i10. A més, aquest propulsor MPI és molt silenciós i això fa que en matèria d´insonorització, el cotxe guanyi molt.