Després de conèixer el Ford Fiesta ST-Line, un cotxe amb estètica esportiva sense necessitat de gran potència, arriba el moment de conèixer el Ford Focus ST-Line, la versió del compacte amb un atrevit disseny i millores a l’apartat dinàmic per aconseguir una conducció més esportiva.

Motors

El Ford Focus es pot adquirir amb motor de gasolina (tres de diferents) o dièsel (dues motoritzacions), entre 120 i 182 CV de potència, associats a un canvi de marxes de sis velocitats manual, automàtic o automàtic PowerShift (amb les lleves de canvi de marxes al volant). En gasolina trobem el motor Ecoboost 1.0 litre de 125 CV i l’EcoBoost 1.5 litres de 150 CV i 182 CV. El dièsel TDCi 1.5 litres de Ford està disponible amb 120 CV o amb 150 CV. Qualsevol combinació de motor inclou la suspensió esportiva rebaixada en 10 mm. Està disponible en la versió de cinc portes, així com en la carrosseria familiar, el Focus SportBreak.

Els acabats, de fora i de dins

El compacte millora la seva estètica amb un paquet exterior que inclou paraxocs esportius, llantes d’aliatge de 17 polzades de disseny exclusiu, reixeta frontal en disseny de panell d’abella, llums antiboira amb rivets foscos, difusor posterior específic, aleró sobre el portamaletes i faldons laterals.

A l’interior les modificacions no són tantes però sí que s’hi inclou una palanca de canvis ST, seients esportius amb acabat en fil vermell, volant ST folrat en pell amb costures en fil gris, i estreps ST, entre altres detalls.

De sèrie el Ford Focus ST-Line té un bon equipament: aire condicionat, sistema de so amb pantalla de 4,2 polzades, Bluetooth, port USB, ordinador de viatge, volant multifunció, seient posterior abatible per parts, llums diürnes per LED i cristalls tintats, entre altres prestacions.