El Saló de Tòquio ha tornat a demostrar la capacitat d'innovació que té el món del motor. I el desplegament de novetats i projectes que Honda ha realitzat a la capital nipona n'és un clar exemple. La firma de l'ala daurada ha mostrat un ampli ventall de models de producció i prototips amb els quals marca algunes de les seves línies futures d'actuació en els segments dels escúters i les motocicletes.

Gold Wing

Honda ha mostrat al Japó, i en primícia per a tothom, la nova Honda Gold Wing, el model més emblemàtic de la marca. Una motocicleta que ha estat àmpliament redissenyada i que incorpora un gran ventall de novetats i de noves tecnologies, inclosos un nou motor de 6 cilindres horitzontals oposats, un nou sistema DCT de 7 velocitats i una revolucionària suspensió davantera de doble forquilla.

També destaca la incorporació de la versió Gold Wing Tour, que reforça les capacitats de ruta d'aquest emblemàtic model. L'inici de comercialització de la Gold Wing està previst a partir de l'abril del 2018.

D'altra banda, Honda presentava com a primícia mundial la Neo Sport Cafè Concept, una naked de tall esportiu i lleuger caràcter retro que marcarà el disseny d'un futur model de producció. A l'apartat de prototips destacaven altres propostes com el Ridding Assist-i i el Super Cub 110.

Generació elèctrica

D'una banda, Honda mostrava la seva cara més eficient amb les versions Electric i Hybrid del PCX. El primer utilitza un original sistema híbrid dissenyat específicament per a motocicletes, basat en una potent bateria i un alternador que, a més de proporcionar corrent i funcionar com a sistema d'arrencada, exerceix la funció d'assistir el motor de combustió, tot proporcionant un extra de parell i prestacions. En el cas de l'Electric es recorre a un motor d'alt rendiment que al seu torn té l'Honda Mobile Power Pack, una bateria fàcilment desmuntable i transportable. Tots dos models es llançaran el 2018 al mercat asiàtic, i és més que probable també la seva arribada a Europa.