Parlar de de cotxes híbrids és fer-ho de la marca Toyota, un autèntic referent del món automobilístic en aquest segment per la seva tracció i per l'àmplia gamma de models, que recentment hem vist representada a la Fira de l'Automòbil de València.

L'oferta de Toyota comença amb un dels més petits del catàleg, l'urbanita Yaris. L'última versió d'aquest model, llançat abans de l'estiu, disposa d'una variant híbrida que combina un motor gasolina amb un d'elèctric per generar 101 CV de potència amb un consum de tan sols 3,3 l/100 km en cicle mixt. Si unim aquesta eficiència amb la reduïda grandària del cotxe i la seva facilitat de maneig, s'obté un cotxe ideal per moure's per la ciutat d'una forma àgil i sostenible.

Un graó per sobre seu se situa l'Auris, que, evidentment , també té una variant híbrida de 136 CV, que atorga un consum per sota dels 4 l/100 km. Però si hi ha un cotxe que es relaciona amb la tecnologia híbrida, aquest és sens dubte el Prius. Creat des de zero per incorporar aquesta motorització dual i oferir les millors i més eficients prestacions, el precursor d'aquest segment disposa en la seva última generació d'un propulsor mixt amb 122 CV i un consum de tan sols 3,3 l/100 km.

Toyota C-HR

En aquesta gamma hi ha un cotxe que ha destacat en l'últim any i que ha estat sens dubte el transgressor C-HR. Aquest model es caracteritza pel seu avantguardista disseny de formes capritxoses i geomètriques que el fan destacar per allà on passa. No menys modern és el seu interior, en el qual la tecnologia té un paper destacat a través de grans pantalles de control i un disseny en el qual es prioritza el confort i l'ergonomia.

El Toyota C-HR es dirigeix a un perfil de client molt clar i singular, aquell que es guia per emocions, que vol ser el primers a provar nous productes i experiències. Estil, qualitat i exclusivitat són factors essencials en les seves compres i el cotxe és una extensió de la seva personalitat. Tot això es veu reflectit en el Toyota C-HR, la millor proposta per a aquest perfil de client, exigent i a l'última.