410 CV entre 5.250 i 7.000 revolucions provinents del mateix motor de sis cilindres en línia dels M3/M4 i un parell de 550 Nm entre 2.350 i 5.200 revolucions amb què es resol el 0-100 km/h en tan sols 4,2 segons. Aquestes impressionants xifres són la carta de presentació del BMW M2 Competition, que en el moment de la seva comercialització es posicionarà com el model compacte més potent del mercat.

Canvis estètics subtils

L'M2 Competition és el substitut de l'actual M2 Cupè, però els dissenyadors de BMW saben que el model d'accés a la gamma M ha rebut molt bones crítiques en matèria de disseny i per aquest motiu han optat per retocar tan sols allò que requeria una actualització.

La part davantera té els canvis més significatius, amb un para-xocs que té un disseny específic i unes entrades d'aire -els famosos ronyons de BMW- que han crescut de mida. Els retrovisors són heretats directament dels seus germans grans M3 i M4 i les llandes de 19 polzades també s'estrenen en aquest model per donar millor cabuda als frens de 400 mm i sis pistons a l'eix davanter i 380 mm i quatre pistons al posterior. Finalment, pel que fa a l'exterior, l'M2 Competition estrena dos colors nous, el Sunset Orange Metallic i el Hockenheim Silver Metallic, aquest darrer exclusiu del model compacte.

Pel que fa a l'interior, la principal novetat la trobem als seients, que provenen directament dels models M3 i M4 i ofereixen un caràcter més esportiu que el de l'actual M2 Cupè.

Innovacions mecàniques

L'esportiu alemany estrena un sistema de subministrament d'oli del motor derivat directament de la competició, i també disposarà d'un nou sistema d'escapament que incorpora dues vàlvules ajustables electrònicament i una bar-ra de precisió entre torretes construïda en CFRP que augmenta la rigidesa de l'eix davanter i la precisió de la direcció. A més, el diferencial actiu M i el sistema de control dinàmic de la direcció han estat actualitzats, i per primer cop l'M2 disposarà d'un selector de configuració de conducció mitjançant dos botons al volant.