Els actes previstos a Súria per la revetlla de Sant Joan són els següents:
Cantada d´havaneres a càrrec del grup Salabror de Mar, del Casal de Cardona a les 17h a la Residència Bell Repòs.
A les 21.45 h, rebuda de la Flama del Canigó, lectura del manifest, ball dels gegants Ton i Ció i dels capgrossos, i actuació de la colla castellera Salats de Súria, davant de l´Ajuntament.
A continuació, cercavila amb els gegants,capgrossos, cobla Súria, alumnes de l´Escola Municipal de Música i els grallers La Canya, amb l´acompanyament musical de la melodia ´Xiules i piules´.
Després de la cercavila, espectacle de foc i encesa de la foguera de sant Joan, a càrrec dels diables i tabalers de Xàldiga a la plaça de Sant Joan.
A partir de les 23.00 h. Botifarrada popular (Venda de tiquets a "La Cantina" 3€ ) ball-concert de música tradicional amb el grup La Trona i concert amb el grup JS Jackrabbit a la plaça de Sant Joan.