REDACCIÓ
La propera edició de l'ExpoBages, que se celebrarà de l'11 al 13 de maig, tornarà a tenir el carrer del Comerç. Aquest cop s'ha repensat la zona i cada estand disposarà d'una decoració pròpia. A més, en aquesta ocasió s'incorpora un recorregut marcat que serà igual per a tots els visitants. La decoració simularà un carrer comercial i anirà a càrrec dels artistes Eduard de Pobes i de Benvi.
El president de la comissió organitzadora d'ExpoBages, Llorenç Juanola; la regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Sílvia Gratacós; la gerent de Manresa Comerç Actiu, Ester Boniquet; i els dos artistes que donaran vida al carrer del Comerç van explicar ahir que aquest sector serà "molt viu" i que es buscarà la interactivitat amb els visitants. En aquest sentit, es vol que els comerços expositors dinamitzin aquesta àrea, com ja s'ha compromès a fer-ho una empresa de pintura que portarà a l'ExpoBages un ampli equip d'artistes del grafit.
El carrer del Comerç és una aposta clara d'ExpoBages per remarcar la vitalitat comercial del territori. En aquest espai dedicat al sector del comerç, els diferents expositors poden vendre els seus productes als visitants del certamen. L'espai comercial que agruparà establiments de diferents subsectors anirà acompanyat de la ja tradicional passarel·la de moda, en la qual es podran conèixer les darreres tendències. La principal novetat serà el seu trasllat de dalt de l'escenari a gairebé el mateix nivell que els passadissos.