Tercera volta a la Fórmula 1

De la Rosa: ´Em vull divertir´

L'últim fitxatge de BMW Sauber F1 asegura que no ha de demostrar res a ningú

 01:34  

EFE Pedro Martínez de la Rosa, pilot de BMW Sauber F1, ha dit aquest diumenge a la presentació del seu equip per a la temporada 2010 de Fórmula 1 que la seva intenció en el retorn a la competició és la de divertir-se sobre el cotxe, ja que assegura que no té res que demostrar a ningú.

"Em vull divertir. No tinc que demostrar res a ningú, però tampoc vinc a passejar", ha dit De la Rosa avui al circuit de la Comunitat Valenciana - Ricardo Tormo, durant l'acte de la seva presentació com a pilot de BMW Sauber, al qual també ha anat qui serà el seu company, el japonès Kamui Kobayashi.

De la Rosa ha destacat que la graella de 2010 és la "més competitiva" contra la qual ha anat mai al destacar-hi la presència de quatre campions del món: Michael Schumacher, Fernando Alonso, Lewis Hamilton i Jenson Button-.

Un altre motiu d'alegria apuntat per De la Rosa és la presència de tres espanyols a la graella i que podrien ser quatre, com va recordar, si fructifiquen alguna de les negociacions del madrileny Andy Soucek amb una escuderia.

Del seu nou monoplaça, el pilot català diu que "està molt ben acabat", amb un nivell d'acabats similar al que estava acostumat a fer servir en les últimes temporades a l'escuderia McLaren, on exercia de provador.

Tot i que considera que és "molt aviat" per saber on estan en comparació amb la resta d'equips, De la Rosa diu que cal fixar-se com a objectiu acabar entre els sis primers.

En la seva tercera volta a la Fórmula 1, De la Rosa considera que arriba amb l'experiència que ha acumulat a McLaren i que li ha permès convertir-se en un pilot molt més complet, tot i que la seva tasca com a provador a McLaren era "molt més fàcil "que la que ara assumeix com a pilot oficial.

  HEMEROTECA

Comarques

Més de 150 nens ultimen els assajos de la Patum Infantil

Més de 150 nens ultimen els assajos de la Patum Infantil

Els infants s'hauran de formar en l'ús dels fuets per l'entrada en vigor de la normativa del foc

Reunió de la comissió de Cultura i Llengua a Berga, el febrer<br />

PSC i CUP retreuen a CiU no haver pogut participar en la proposta de llei de la Patum

Socialistes i independentistes han trobat a faltar un debat previ a la presentació al Parlament...

Josep Maria Isanta<br />

Les xarxes socials recorden el setè aniversari de l´assassinat d´Isanta

A Twitter, l'etiqueta #Isantanooblidem va aglutinar desenes de missatges en record al berguedà

Callús acomiada Dolors Codina amb l´església plena

Callús acomiada Dolors Codina amb l´església plena

Mossèn Jolis va destacar en el funeral per qui era la cap de l'oposició "la seva entrega als...

L'alcaldessa, Sílvia Orriols, en una sessió plenària a l'Ajuntament<br />

Llívia es compromet a reduir el consum energètic i les emissions de CO2 el 20%

S'adhereix com a municipi pilot de la Diputació al Pacte d'Alcaldes de la Comissió Europea

compara vuelos. guía de vuelos baratos
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya