El Barça pateix però augmenta el seu avantatge com a líder

 01:22  
Hunter, el millor visitant, defensa Mickael, el més entonat del Barça
Hunter, el millor visitant, defensa Mickael, el més entonat del Barça toni albir/efe

EFEBARCELONA
El Regal Barça va trobar en el Granada un rival molt més competitiu del que s'esperava i va patir per aconseguir el triomf al Palau Blaugrana i encadenar així un any sense perdre en pròpia pista. La derrota del Caja Laboral, a més a més, li permet tenir més marge respecte al segon, ara el Madrid.
L'aportació de Lorbek (17 punts) va ser decisiva: fins ben entrat l'últim quart el Barça va estar per sota en el marcador, sorprès per la gran capacitat competitiva del rival. Els homes de Trifon Poch van dominar durant una bona part del partit. L'amfitrió, aclaparat per un calendari tan exigent, va pagar les conseqüències físiques i va estar a punt de signar la primera derrota de la temporada a casa.
El va rescatar Lorbek, amb 11 punts en l'últim període. Fins aleshores, el Barça no va trobar arguments per contrarestar la posada en escena del Granada. Amb Gutiérrez i Hunter anotant de tres (33 punts entre tots dos) i Rannikko i Gianella en la direcció, els visitants van mantenir el tipus.
Amb un desavantatge mínim al descans (34-33), el Granada va desaparèixer del partit només en l'últim quart. Hunter va anotar un triple amb falta inclosa de Basile, però els àrbitres només van concedir la falta. L'acció va diluir les possibilitats de victòria de l'equip andalús perquè les protestes van acabar amb la desqualificació de Hunter. Aquí es va acabar el Granada i el partit.

  HEMEROTECA

Comarques

Més de 150 nens ultimen els assajos de la Patum Infantil

Més de 150 nens ultimen els assajos de la Patum Infantil

Els infants s'hauran de formar en l'ús dels fuets per l'entrada en vigor de la normativa del foc

Reunió de la comissió de Cultura i Llengua a Berga, el febrer<br />

PSC i CUP retreuen a CiU no haver pogut participar en la proposta de llei de la Patum

Socialistes i independentistes han trobat a faltar un debat previ a la presentació al Parlament...

Josep Maria Isanta<br />

Les xarxes socials recorden el setè aniversari de l´assassinat d´Isanta

A Twitter, l'etiqueta #Isantanooblidem va aglutinar desenes de missatges en record al berguedà

Callús acomiada Dolors Codina amb l´església plena

Callús acomiada Dolors Codina amb l´església plena

Mossèn Jolis va destacar en el funeral per qui era la cap de l'oposició "la seva entrega als...

L'alcaldessa, Sílvia Orriols, en una sessió plenària a l'Ajuntament<br />

Llívia es compromet a reduir el consum energètic i les emissions de CO2 el 20%

S'adhereix com a municipi pilot de la Diputació al Pacte d'Alcaldes de la Comissió Europea

compara vuelos. guía de vuelos baratos
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya