Trucs per perllongar el bronzejat estiuenc

Seguir alguns consells i tractaments ens ajudarà a mantenir la pell morena més enllà de l'estiu

13.09.2016 | 20:31
Trucs per perllongar el bronzejat estiuenc

A la recta final de l'estiu, encara queden dies per seguir gaudint del sol a la platja o fins i tot a la piscina. No obstant això, a mesura que entra la tardor, anirem abandonant aquest costum i perdent a poc a poc el bronzejat que tant ens ha costat aconseguir.

Però hi ha una sèrie de trucs que ens ajudaran a conservar una pell morena durant unes quantes setmanes més i prolongar aquest bon color que tant ens ve de gust lluir:

-Hidratació. Si la teva pell es manté hidratada, evitarà que es peli, pel que el bronzejat serà més durador. Un oli hidratant en sortir de la dutxa o una crema amb les mateixes propietats abans d'anar a dormir perquè actuï durant la nit també ens ajudarà. Tampoc està de més seguir fent servir les cremes 'aftersun'.

-Més cures per a la pell. Evitar la descamació és clau i podem aconseguir-ho amb diverses cures per a la pell, com els tractaments exfoliants, malgrat que hi hagi opinions que diguin el contrari. Eliminar les cèl·lules mortes amb un guant de crin, usar mascares hidratants o un tractament amb antioxidants permetran que la pell llueixi brillant i que el bru destaqui més.

-Evita l'aigua calenta. Quan et dutxes, oblida't de l'aigua calenta mentre puguis i opta per l'aigua freda. A més d'aconseguir allargar la teva pell morena, estaràs millorant la circulació sangínia.

-Auto bronzejadors. Sempre hi ha el recurs dels auto bronzejadors. Això sí, abans de posar-lo, realitzat un bon 'Pelling' o, si no, opta per aquells que amb menys agents auto bronzejadors perquè vagin aportant poc a poc un to adequat de bru i que el resultat no sigui molt artificial.

Tingues cura de l'alimentació. Alguns aliments ens ajudaran a activar la melanina i mantenir el bronzejat, com els rics en betacarotens. Això cal complementar-ho amb la ingesta necessària de líquids, fonamentalment aigua, per mantenir-nos hidratats. El tomàquet o la pastanaga són dos aliments sempre recomanats en aquests casos.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Salut


Si et fa mal l'esquena, aquests exercicis t'ajudaran
Cinc exercicis per alleujar el mal d'esquena

Cinc exercicis per alleujar el mal d'esquena

Si sents molèsties a la zona lumbar o cervical, prova a fer aquestes rutines a casa teva

Lactància sense data de caducitat

Lactància sense data de caducitat

Mammalia és una associació que exposa les veritats i mentides dels lactants que mamen més d'un any

Identifiquen la força física que permet a les cèl·lules tumorals utilitzar-ne de sanes per escampar-se

Identifiquen la força física que permet a les cèl·lules tumorals utilitzar-ne de sanes per escampar-se

Una investigació catalana apunta que la inhibició d'una interacció de proteïnes podria evitar la...

Les dones catalanes, les europees amb més esperança de vida

Les dones catalanes, les europees amb més esperança de vida

La mitjana d'edat és de 86,1 anys segons les darreres dades disponibles de l'Informe de salut

Enllaços recomanats: Premis cinema