Tres exercicis per enfortir glutis i cames a casa

Treballa l'elasticitat, combat la cel·lulitis i digues adéu a la flacciditat amb tant sols 20 minuts diaris

19.02.2017 | 14:07
Exercicis per enfortir els glutis

L'estiu està més a prop del que t'imagines i en pocs mesos començarem a deixar les robes d'abric. Les presses d'última hora per lluir esplèndids mai són bones i ara és el moment perfecte per començar a treballar el nostre cos i d'una vegada per totes agafar unes rutines diàries que ens ajudin a lluir perfectes i estar més sans. Aquests són els millors exercicis per enfortir glutis i cames que almenys cal que practiquis tres vegades per setmana i, per descomptat, s'han de combinar amb una dieta sana.

Esquat


És el millor exercici per enfortir glutis i cames. A més també treballarem l'abdomen i ens ajuda al mateix temps a cremar greix i tonificar.

Com fer-ho?

  • Dempeus obre les cames a l'amplada dels malucs
  • Col·loca els braços cap endavant en posició recta i entrellaçant les teves mans per aconseguir major equilibri.
  • Flexiona els genolls i baixa els malucs, com si anéssis a seure en una cadira fins aconseguir un angle de 90 graus i puja.
  • Repeteix l'exercici deu vegades


Triangles


Amb aquest exercici milloraràs l'aspecte del cul, enfortint-lo i t'ajudarà a mantenir a ratlla la temuda cel·lulitis.

Com fer-ho?

  • Tomba't cap amunt i flexiona les cames de forma paral·lela.
  • Amb les plantes del peu ben recolzades a terra puja el teu tronc formant amb el teu cos un triangle
  • Compte fins a 10 mentre prems el cul.
  • Repeteix 10 vegades.


El gat


Aquest exercici augmenta l'elasticitat del teu cos millorant l'aspecte de la teva pell i treballa a més del glutis la cara interna de les teves cuixes. És perfecte per combatre la flacciditat.

Com fer-ho?

  • Col·loca't a terra de quatre grapes
  • Estira cap enrere una de les cames i torna amb el genoll flexionat fins al teu pit.
  • Repeteix amb una cama 10 vegades i després amb l'altra, unes altres 10.
Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Salut


Les persones no celíaques no han de rebutjar el gluten.
Per què és dolent seguir una dieta sense gluten si no ets celíac?

Per què és dolent seguir una dieta sense gluten si no ets celíac?

Els experts alerten dels riscos d'evitar el gluten si no es pateix la malaltia celíaca

Es pot tornar a congelar un aliment descongelat?<br/>

Es pot tornar a congelar un aliment descongelat?

Descobreix com allargar la vida útil dels aliments que tens a la nevera sense córrer riscos

Un jove de 18 anys crea un sostenidor per detectar el càncer de mama

Un jove de 18 anys crea un sostenidor per detectar el càncer de mama

El mexicà Julián Ríos treballa en l'invent des que gairebé perd a la seva mare per la malaltia

El sucre que no es veu en el que consumim cada dia

El sucre que no es veu en el que consumim cada dia

Un projecte fotogràfic revoluciona les xarxes en visibilizar el sucre ocult en nombrosos productes

Embaràs

Guia per a embarassades

redacció

 | 0

Et donem consells, t'ensenyem a fer massatges, t'expliquem què pots i no pots menjar...

 

Enllaços recomanats: Premis cinema