Set aliments amb els que t'atiparàs però no t'engreixaràs

Moltes vegades les dietes fallen perquè els productes escollits no són els adequats

30.05.2017 | 17:20
Set aliments amb els que t'atiparàs però no t'engreixaràs

Calmar la gana sense que això afecti el nostre pes. Això és el que persegueixen aquells qui volen mantenir la seva figura a ratlla. Saciar la fam de vegades resulta complicat amb algunes dietes, per això acaben fracassant. El motiu és que no es trien els productes que satisfan durant hores. Aquests aliments que et mostrem a continuació t'ompliran però no t'engreixaran.

LES PATATES ROSTIDES

Les patates cuites o rostides suposen una gran aportació de fibra, vitamina C i potassi per a l'organisme. Eliminen la fam durant hores perquè inhibeixen la proteïna saciant proteïnasa 2. El que no podem fer és amanir-les amb salses, millor amb herbes aromàtiques, all i julivert.

OUS

Per evitar picar entre hores prova esmorzar ous, no fregits sinó cuits o a la planxa. L'ou és un aliment proteic i com a tal atipa prou com per aguantar la gana fins a l'hora de dinar.

IOGURT GREC 0% I FORMATGE FRESC 0%

Fonamental que no continguin res de greix. Es tracta de dos productes amb gran quantitat de proteïnes ideals per prendre a l'esmorzar o per berenar. Podem acompanyar-los de fruits vermells com nabius o mores, que no engreixen res i aporten una bona quantitat d'antioxidants.

PEIX

El peix, a la planxa o al forn, atipa més que la carn. Tant el peix com el marisc són rics en proteïnes i àcids grassos Omega-3, fonamentals per al bon funcionament de l'organisme.

LLEGUMS

Acompanyades de verdures, llegums com cigrons o llenties esmorteeixen la fam gràcies a les proteïnes que contenen. També són riques en fibra. Si som propensos a digestions pesades, els has de cuinar amb una mica de comí o fonoll.

SOPES

No creguis que per ser un aliment líquid atipa menys que un sòlid. Una bona sopa casolana es manté més temps a l'estómac, per la qual cosa el seu efecte saciant és superior al d'altres productes. A més ens proveeixen de vitamines i minerals.

MADUIXES

Tenen molt poques calories i aporten vitamines A, C, B1 i B2, així com ferro, fòsfor, calci, antioxidants i hidrats de carboni. Si les acompanyes de formatge fresc o iogurt grec 0%, la fam desapareixerà durant més temps.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Salut


Evita recuperar els quilos perduts durant l''operació biquini'
Cinc batuts depuratius per netejar l'organisme

Cinc batuts depuratius per netejar l'organisme

Descobreix els liquats que t'ajuden a contrarestar els excessos de l'estiu de forma fàcil

Es pot tornar a congelar un aliment descongelat?<br/>

Es pot tornar a congelar un aliment descongelat?

Descobreix com allargar la vida útil dels aliments que tens a la nevera sense córrer riscos

Un jove de 18 anys crea un sostenidor per detectar el càncer de mama

Un jove de 18 anys crea un sostenidor per detectar el càncer de mama

El mexicà Julián Ríos treballa en l'invent des que gairebé perd a la seva mare per la malaltia

El sucre que no es veu en el que consumim cada dia

El sucre que no es veu en el que consumim cada dia

Un projecte fotogràfic revoluciona les xarxes en visibilizar el sucre ocult en nombrosos productes

Embaràs

Guia per a embarassades

redacció

 | 0

Et donem consells, t'ensenyem a fer massatges, t'expliquem què pots i no pots menjar...

 

Enllaços recomanats: Premis cinema