Decàleg per perdre pes després de les vacances

Recupera la teva figura habitual i perd fàcilment els quilos adquirits pels excessos de l'estiu

29.08.2017 | 16:38
Decàleg per perdre pes després de les vacances

Les cerveses al xiringuito de la platja, els gelats a mitja tarda i les tapetes de cada nit fan que a l'estiu engreixem una mitjana d'entre 2 i 5 quilos. Els experts recomanen perdre el que hem engreixat durant aquests mesos quan es torna a la rutina per no anar acumulant quilos de més cada any.

Com aconseguir-ho? A continuació et deixem un decàleg per aprimar-te fàcilment després de les vacances:

1. Planifica els cinc àpats recomanades al dia
Amb la tornada a la rutina també s'han de reprendre els bons hàbits alimentaris. En menjar cinc vegades al dia aconseguirem evitar els afartaments. A més, en planejar un menú setmanal aconseguirem controlar què mengem i assegurar-nos la ingesta de tot tipus d'aliments.

2. Beu vuit gots d'aigua al dia
L'aigua ens ajuda a eliminar les toxines ingerides en les últimes setmanes, de manera que a la tornada de vacances no oblidis portar amb tu una ampolla per no oblidar-te d'ingerir almenys 2 litres d'aigua.

3. Limita el consum de sal
El seu excés provoca que els ronyons retinguin aigua. Evita-tot el possible per no estar més inflat del normal. Oblida't per una temporada d'embotits conserves, fumats o els típics preparats.

4. Alia't amb les fruites i verdures més diürètiques
Afegeix a la teva dieta diària fruites com la pinya, el meló o la síndria i verdures com el cogombre, els espàrrecs o la carxofa. Aviat notaràs que t'ajuden a netejar el teu organisme.

5. No comptis les calories
Tornar a la normalitat després d'un estiu idíl·lic no és senzill, a més has de posar-te a dieta, el més segur és que aviat fracassis. Deixa de comptar calories i preocupa't de quina qualitat són els aliments que ingereixes. Opta per cuinar la teva mateixa teus plats amb bons productes. Estar sa és el realment important.

6. La importància del sopar
Planifica bé què faràs per sopar cada nit perquè quan arribes cansat és molt fàcil recórrer al pica-pica i extralimitarnos. Els purés de verdura i les sopes seran els teus millors aliats aquests dies.

7. Refrigeris sans
Estigues preparat per als atacs de fam i tingues a la teva bossa refrigeris que t'ajuden en el teu propòsit. Vés a la feina amb una poma o un plàtan o demana al bar una simple puça de pernil serrà.

8. Una vida activa
Vés en bicicleta a la feina o baixa un parell de parades abans de la teva oficina. Puja i baixa totes les escales que puguis i el cap de setmana aprofita per fer passejades per la muntanya o el parc. L'important és que estiguis actiu.

9. No renunciïs a tot
Si vols tenir èxit en el teu propòsit és important que no renunciïs a tots els plaers de la vida, ja que aviat et cansaràs de la situació. Si ets molt llaminer concedeix-te unes unces de xocolata negra al llarg de la setmana o el cap de setmana dóna't un caprici com un tros de pizza casolana o una cervesa sense alcohol.

10. Recorre a la cosmètica
No aprima però ajuda a mantenir l'elasticitat i hidratació de la pell i evita les tan odioses estries que apareixen quan es varia de pes de forma ràpida.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Salut


Quatre tasses diàries de cafè ajuden a prevenir la mort prematura

Quatre tasses diàries de cafè ajuden a prevenir la mort prematura

Investigadors de Navarra han conclòs que el seu consum redueix en un 64% el risc de mortalitat

Què és la fibromialgia?

Què és la fibromialgia?

Aquesta malaltia té uns símptomes tan variats que els que la pateixen se senten incompresos

Què diu el color de l'orina de la teva salut?

Què diu el color de l'orina de la teva salut?

La gamma de tons que pot presentar indica com funcionen alguns dels nostres òrgans

Embaràs

Guia per a embarassades

redacció

 | 0

Et donem consells, t'ensenyem a fer massatges, t'expliquem què pots i no pots menjar...

 

Enllaços recomanats: Premis cinema