L'activitat física millora l'aprenentatge i el rendiment escolar

A l'hora de triar un esport per als més petits es deu tenir en compte la seva edat i els seus gustos

09.09.2017 | 07:46
L'activitat física millora l'aprenentatge i el rendiment escolar

Nombrosos informes mèdics avalen la pràctica de l'esport com a eina per millorar el rendiment escolar. Els nens que practiquen almenys 30 minuts d'esport cinc dies a la setmana mostren els següents beneficis:

  1. Tenenmés capacitat d'atenció
  2. MillorenlLa seva autoestima
  3. Treballen aspectes tan importants com el treball en equip, l'esforç, la disciplina o la companyonia, especialment quan realitzen esports d'equip.
  4. Tenen menys probabilitats de patir depressió
  5. Tenen menys risc de patir obesitat


Però què esports estan recomanats per als nens? A l'hora de triar una activitat esportiva per al nostre fill hem de tenir en compte dos factors molt importants, la seva edat i els seus gustos, ja que practicar esport sota pressió pot generar alts nivells de frustració.

Esports recomanats segons l'edat dels nens:

-Nens de tres a cinc anys: La natació és l'esport més recomanat per als nens en aquest tram d'edat. No han de fer més de tres o quatre hores d'aquest exercici a la setmana.

-Nens de cinc a set anys: Poden triar entre esports individuals com natació, ballet, gimnàstica rítmica, ball modern, sevillanes o arts marcials o col·lectius com futbol, ??bàsquet, handbol o voleibol.

-Nens de vuit a dotze anys: Natació, perfecte per a nens amb falta de concentració o tennis, ballet, patinatge, bicicleta o arts marcials per a nens perfeccionistes.

-Nens de 12 anys en endavant: Els esports que més els agraden a aquesta edat són els d'equip ja que estrenyen llaços amb els seus companys d'equip en plena pubertat. El futbol, ??bàsquet, handbol, hoquei, voleibol, etc. són els esports més recomanats per als adolescents.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Salut


Remeis casolans per combatre la tos seca

Remeis casolans per combatre la tos seca

Descobreix com evitar-la amb ingredients que tens a casa i acaba amb les molèsties

Per què és dolent per la salut menjar a mitjanit?

Per què és dolent per la salut menjar a mitjanit?

No és convenient ignorar les senyals del rellotge biològic i menjar fora hores

Descobreix quins són els pastissos que més engreixen

Descobreix quins són els pastissos que més engreixen

Ingredients com la xocolata, el sucre o els làctics donen forma a autèntiques bombes calòriques

Embaràs

Guia per a embarassades

redacció

 | 0

Et donem consells, t'ensenyem a fer massatges, t'expliquem què pots i no pots menjar...

 

Enllaços recomanats: Premis cinema