Bustamante: pura energia sobre l´escenari
El concert del cantant va omplir la rambla de les Bòbiles de Martorell
Envoltat d´una gran expectació, el concert de David Bustamante a Martorell es perfilava com un dels actes més concorreguts de la festa major. Era un dels màxims reclams del programa d´actes i els pronòstics es van complir: la rambla de les Bòbiles, escenari de l´actuació, es va omplir a vessar dissabte a la nit.
MARTA PICH / MARTORELL
El de Martorell era el darrer concert que el cantant cantàbric oferia a Catalunya per presentar el seu darrer treball discogràfic, Al filo de la irrealidad, i moltes de les seves incondicionals no van deixar passar l´oportunitat. Vingudes d´arreu, esperaven pacients a les primeres files des d´hores abans del concert. Des que David Bustamante va trepitjar l´escenari, puntualment a la mitjanit, ho va donar tot i els seus peculiars moviments de maluc van desencadenar el deliri de les fèmines. La comunicació amb el públic, del tot heterogeni pel fet de tractar-se d´un concert gratuït, va ser constant al llarg de la nit. Els fidels seguidors no van deixar de corejar les seves cançons, especialment Si pudiese caminar sin ti, un tema que s´ha convertit en tot un himne per al públic i amb el qual a primera fila es van vessar algunes llàgrimes d´emoció. Bustamante va arribar a Martorell acompanyat de vuit músics, amb un muntage visualment atractiu i un so contundent. El repertori d´hora i mitja de concert va incloure una bona part de les noves cançons. Una de les sorpreses: veure l´artista guitarra en mà interpretant sol a l´escenari Búscame, que va rebre molts aplaudiments. L´èxit més recent del cantant, Cobarde, va tancar la primera part del concert, moment en què es va canviar l´escenografia. Els bisos donaven pas a la part acústica i més carregada de sentiment del concert. Amb tots els músics asseguts en tamborets a primera línia d´escenari i presidit per un piano de cua blanc, Bustamante reapareixia a l´escenari amb vestit jaqueta per oferir temes com Con otro amor, No sé vivir sin ti i Además de ti. El cantant enfilava així la recta final del concert, per a la qual havia reservat els grans èxits de la seva carrera. Un cop els músics van tornar a prendre posicions, el cantant va interpretar a ple pulmó Dos hombres y un destino. L´última explosió d´energia la va desprendre amb El aire que me das. Amb aquest tema i un «adéu, ja ens veurem!», el cantant s´acomiadava, es fonia entre el fum i abandonava l´escenari, on, a baix, l´esperava una furgoneta per anar a l´hotel.
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, salvo autorització expressa de regio7.cat. Así mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.