REDACCIÓMANRESA
La 22a Marxa Romànica de Resistència, una prova puntuable per a la Copa Catalana de curses de resistència, va marcar un rècord de participants amb un total de 378 corredors inscrits. El vencedor de la prova va ser Paris Canals, amb un temps de 8 hores i 38 minuts, i la primera a arribar va ser Marta Prat, de Prats de Lluçanès, amb 10 hores i 51 minuts.
El guanyador de la prova, Paris Canals, va quedar a poc més de 30 minuts del rècord absolut, encara en mans de Josep Santasusana amb un temps de 8 hores i 4 minuts. El segon classificat va ser el sabadellenc Raúl Angulo, a 14 minuts a distància del líder, i el tercer va ser el campió de l'any passat, Jordi Russiñol, també de Prats de Lluçanès, que va estar 10 hores a completar el recorregut.
Marta Prat va destacar completant els 80,2 quilòmetres amb dues hores de marge respecte a la segona i tercera classificades, que van ser la madrilenya Belén Gutiérrez (13 hores) i Ives Almellares, de la Garriga, (13 hores i 22 minuts). La corredora de Prats de Lluçanès disputava la seva 6a edició de la Marxa Romànica de Navàs.