R. MONSÓ/REDACCIÓ SOLSONA
Conscient de la dolenta situació que travessa l'economia, el nou president de Rotary Club Solsona, Josep Vilaseca, va assegurar que l'entitat "ha estat capaç de reaccionar davant la situació extraordinària a què la crisi ha empès moltes famílies". Això s'ha aconseguit, segons Vilaseca, "sent a prop del teixit associatiu i escoltant la gent".
El nou president de l'entitat, que ja havia presidit Rotary Club de Solsona entre els anys 2006 i 2007, ha agafat aquesta setmana el relleu a Josep Pujol. Vilaseca s'ha marcat dues prioritats per al seu mandat anual: d'una banda, vol que continuï la col·laboració amb la regidoria d'Acció Social de l'Ajuntament de Solsona, a la qual Rotary ja ha fet una donació de mil euros destinats al pla d'emergència social que ha d'atendre les necessitats d'aquelles persones a les quals la crisi està afectant d'una manera especialment cruenta; i d'una altra banda, el nou president de Rotary Club de Solsona té la intenció d'organitzar campanyes de difusió de les actuacions de Rotary amb l'objectiu de captar nous socis i ampliar "el potencial de la nostra organització mitjançant l'equip humà que la formem".
El president sortint, Josep Pujol, ha explicat les actuacions dutes a terme del darrer any, i n'ha destacat els ajuts a Sol del Solsonès, a la seu territorial de l'Associació Catalana d'Afectats/ades per Fibromiàlgia o a l'associació Fènix contra el càncer. Pujol també ha recordat la campanya de recollida de signatures per ampliar el Centre Sanitari del Solsonès.