La UBIC formarà els socis per evitar nous tancaments

La manca de preparació per afrontar la crisi propicia a Solsona l'abandó de comerços

 07:10  
El president de la UBIC, Pelegrina
El president de la UBIC, Pelegrina arxiu/d. v..
 NOTÍCIES RELACIONADES

DAMIÀ VICENS | SOLSONA
La UBIC (Unió de Botiguers i Comerciants) de Solsona apostarà pels cursos de formació per afrontar la crisi i evitar nous tancaments. A partir del 2010, l'entitat oferirà més eines als comerciants per poder preparar-se millor en temps de dificultats econòmiques i estar al dia en diferents matèries de gestió comercial. I és que, durant aquest any, fins a cinc comerços de Solsona han hagut de tancar, per això el president de la UBIC, Josep Pelegrina, apunta que "volem aprofitar aquests moments de crisi per formar-nos al màxim i evitar que més botigues hagin d'abandonar per males gestions". Així, la Unió de Botiguers està estudiant oferir, durant el 2010, fins a vuit cursos, quan ara n'organitzava un parell a l'any. Les temàtiques se centraran en la gestió de magatzems, compra i venda de mercaderies i estocs, informàtica, anglès, aparadorisme, paqueteria, etc. Pelegrina afirma que "no volem que més comerços es quedin pel camí per culpa de la crisi i per manca de formació".
El president de la UBIC explica que l'oferta de cursos anirà en funció de la demanda que hi hagi entre els socis, però assegura que la intenció de l'entitat és augmentar, considerablement, la partida pressupostària en aquest àmbit. La Unió de Botiguers pretén que els seus membres aprofitin la conjuntura econòmica actual per renovar-se, ja que, segons Pelegrina, "qui no estigui preparat patirà i haurà d'acabar tancant".

  HEMEROTECA

Twitter del Solsonès

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya