Liciten les obres de la variant de la C-55 per 5,8 milions

Els treballs suposaran una inversió estimada de 5,8 milions d'euros i començaran la primavera vinent

 08:00  

D. V. | RINER El departament de Política Territorial i Obres Públiques ha iniciat la licitació de les obres de la variant de la C-55 que permetrà evitar el trànsit de pas per l'interior del nucli de Santa Susanna (terme de Riner). Els treballs suposaran una inversió estimada de 5,8 milions d'euros i començaran la primavera vinent. La nova variant discorrerà per l'oest del nucli urbà i tindrà una longitud d'1,5 quilòmetres.

La variant que s'impulsa serà formada per dos carrils de circulació de 3,5 metres d'amplada cadascun i amb vorals d'1,5 metres. Atès que el pendent arriba en algun punt al 7%, es construirà, en una longitud de 500 metres, un tercer carril d'avançament de vehicles lents. En aquesta actuació, cal destacar la formació d'un enllaç a la meitat del recorregut de la nova via. Constarà d'una rotonda, que se situarà a un costat del tronc, a la qual es connectaran els corresponents ramals d'entrada i sortida a la variant, així com un vial bidireccional que comunicarà amb l'actual travessera de la C-55. Aquest vial bidireccional tindrà una longitud d'uns 200 metres i una amplada de 6 metres. Travessarà el tronc de la variant amb un pas superior de 22 metres i connectarà amb l'actual C-55, a l'interior de Santa Susanna, sobre la qual es construirà una segona rotonda que ordenarà els moviments dels vehicles.

La primera rotonda tindrà un diàmetre exterior de 32 metres i permetrà també la connexió amb dos camins: el camí de Freixinet i el camí de Trullàs. La segona rotonda tindrà un diàmetre de 26 metres.

  HEMEROTECA

Twitter del Solsonès

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya