subvencions

Dos projectes solsonins reben 10.000 euros

El projecte anomenat Atenció a la dependència al medi rural, que impulsen l'Associació l'Arada i l'Associació de Dones del Solsonès, ha obtingut uns 7.000 euros

 08:39  

Dues entitats sense ànim de lucre vinculades al Solsonès han rebut un total de 10.000 euros per tirar endavant els seus projectes socials, en el marc de les subvencions que l'obra social Caixa Sabadell atorga anualment amb l'organització d'uns premis. Concretament, el projecte anomenat Atenció a la dependència al medi rural, que impulsen l'Associació l'Arada i l'Associació de Dones del Solsonès, ha obtingut uns 7.000 euros.

D'altra banda, el projecte cultural que es titula Varietats locals de plantes cultivades al sud del Solsonès, un patrimoni a preservar, que també organitza l'Associació l'Arada del Solsonès, juntament amb l'Era (Espai de Recursos Agroecològics) de Manresa, ha rebut 3.000 euros.

  HEMEROTECA

Twitter del Solsonès

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya