El bon temps i una àmplia oferta porten 2.000 persones a la Fira de Santa Llúcia

El certamen de Navès, fortament arrelat a la població, creix amb la gran implicació dels veïns

 10:00  
Els germans Clop, corders per tradició, mostren les seves habilitats
Els germans Clop, corders per tradició, mostren les seves habilitats ricard monsó

RICARD MONSÓNAVÈS
Més de dues mil persones, segons fonts de l'organització, van visitar la Fira de Santa Llúcia de Navès aquest cap de setmana, en una de les edicions més reeixides d'aquest certamen centenari, fortament arrelat entre els habitants de Navès.
L'alcalde del municipi, Josep Maria Casafont, va recordar l'aposta clara de l'Ajuntament per aquesta fira i va posar en relleu les nombroses activitats de diversos tipus que s'han celebrat durant el certamen, l'objectiu del qual és "créixer a poc a poc i fins a unes dimensions raonables", assegura Casafont. El batlle també va recordar "la implicació de les entitats i els mateixos veïns de Navès". L'oferta ha estat àmplia i variada: des de la visita a una exposició de cotxes i motos antigues fins a la demostració d'oficis antics (de la filadora als corders), passant per un passeig en vehicles 4x4 en un circuït d'obstacles i un concurs de bitlles catalanes.
La Fira de Santa Llúcia va començar divendres al vespre amb la presentació de l'obra teatral Fuita, de Jordi Galceran, que va posar en escena el grup local Coll d'Arques. Dissabte al matí va tenir lloc un dels actes centrals d'aquesta edició del certamen: la taula rodona Bolets i boletaires al nostre territori, problemàtica o oportunitat, que va tenir la presència dels diversos agents implicats en un tema en què conflueixen interessos divergents (vegeu Regió7 d'ahir).
La mostra hivernal més rellevant de la comarca també oferia la possibilitat de comprar productes artesans i alimentaris en més d'una trentena parades. La fira es va cloure amb un ball amenitzat pel conjunt Orgue de Gats, que va tenir lloc a la sala de l'Esplai, un espai que durant la fira oferia exposicions com ara l'evolució de la ràdio i manualitats que havien fet els veïns.

  HEMEROTECA

Twitter del Solsonès

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya