L´Ajuntament de Solsona busca personal per a les activitats d´estiu

L'Ajuntament de Solsona convoca diverses places de personal per cobrir serveis que s'ofereixen durant l'estiu

 02:36  

REDACCIÓSOLSONA D'una banda, es contractarà un/a mestre/a per a les classes de repàs escolar que la regidoria d'Acció Social organitza el juliol per a alumnes de primària i de primer i segon d'ESO. Per aspirar a aquesta plaça, cal disposar del títol de magisteri o alguna titulació similar en l'àmbit educatiu. D'altra banda, es contractarà una persona per dirigir les activitats multiesportives de les piscines municipals la temporada que ve. En aquest cas, les persones aspirants han de ser llicenciades en INEF i presentar un pla de treball. Per aspirar a alguna d'aquestes dues places cal presentar la documentació a l'Oficina d'Atenció Ciutadana del consistori solsoní. Les bases completes es poden obtenir al web municipal.

  HEMEROTECA

Twitter del Solsonès

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya