REDACCIÓSOLSONA
Aquesta setmana el Rotary Club de Solsona ha rebut la visita del governador del Districte 2.202 -corresponent a l'organització de la zona nord-est de l'estat-, Pere Galbany, a qui s'han exposat les actuacions empreses des de l'entitat en l'àmbit local els dos darrers anys. Gilbany ha felicitat el club solsoní per "complir en part el lema del Rotary International d'enguany", que és Enfortir comunitats, unir continents. El governador del districte de Rotary, que ha fet la visita acompanyat de la seva esposa, Angelina Duran, ha instat els socis solsonins a ampliar el club.
Aquest és un dels principals reptes en què treballa l'entitat, que actualment la integren una quinzena de persones. El relleu a la presidència dels Rotary de Solsona, que és anual, es formalitzarà a la tardor. Antoni Guitart succeirà Josep Vilaseca.
Entre altres actuacions, el Rotary Club ha col·laborat econòmicament en el fons d'emergència social promogut per l'Ajuntament, Càritas i Creu Roja del Solsonès; ha fet donatius a Sol del Solsonès; a l'associació d'ajut i suport contra el càncer Fènix i a la seu territorial de l'Associació Catalana d'Afectats de Fibromiàlgia.