D. P.SOLSONA
La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) celebra, des d'avui fins diumenge, la 28a Escola d'Estiu Ramon Trias Fargas amb la mirada posada a les properes eleccions al Parlament de Catalunya. Per sisè any consecutiu, el municipi de Riner acull les jornades, que clausurarà el mateix president de CiU i candidat a la presidència de la Generalitat, Artur Mas. Jordi Pujol, David Madí, Lluís Recoder i Felip Puig seran altres personalitats destacades del partit que passaran per Riner durant de l'escola d'estiu.
La JNC confia que aquesta edició "sigui l'última que fem com a joventuts d'oposició". Ho va manifestar ahir el president de l'organització, Gerard Figueras. Així, la programació prevista girarà a l'entorn del canvi, amb "activitats de lleure, dinàmiques d'equip i espais de debat i diàleg", com va explicar Anna Seijas, la directora d'aquesta 28a edició de l'escola.
Figueras i Seijas van presentar ahir a Solsona la programació prevista juntament amb la presidenta de la JNC del Solsonès, Júlia Clotet, la qual es va mostrar satisfeta que un any més l'escola se celebri al Solsonès, "una comarca que malauradament és molt desconeguda", va manifestar.
L'alcalde de Sant Cugat, Lluís Recoder, és avui l'encarregat d'inaugurar l'escola. D'altra banda, el cap de la campanya electoral de CiU, David Madí, exposarà dissabte l'estratègia prevista per a les properes eleccions al Parlament. En el marc del sopar de dissabte, l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol presidirà l'entrega de premis Ramon Trias Fargas, que enguany es lliuraran a RAC1 i a l'escriptor Jaume Cabré.