Mor mossèn Urbici Santamaria, exrector de Pinós i d´Ardèvol

 

REDACCIÓSOLSONA
Mossèn Urbici Santamaria i Sancristòfol, exrector de parròquies com Ardèvol i Pinós, va morir ahir a l'edat de 78 anys a la residència Nostra Senyora de Queralt de Berga, on residia des de feia uns quants mesos, segons van informar fonts del bisbat de Solsona.
Nascut a Sallent el 21 de gener del 1934, Santamaria va ser ordenat prevere l'any 1956 i havia passat per diferents parròquies del bisbat solsoní com la Coromina, Cellers, Su, Vallmanya i Salo, tot i que va ser a les parròquies d'Ardèvol i Pinós (totes dues al sud del Solsonès) on més anys va exercir el seu ministeri. Des de la diòcesi "lamentem molt la seva mort i adrecem la nostra pregària al Pare del Cel", diuen en un comunicat.

  HEMEROTECA

Twitter del Solsonès

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup
Diari de Girona | Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya