Els solsonins han fet arribar al consistori un total de 170 avisos de deficiències o mancances a la via pública per mitjà del web Solsona Soluciona des de la seva posada en marxa, el març del 2011. El 63% d'aquests problemes ja han estat resolts i en el 12% dels casos detectats els serveis municipals hi estan treballant. Una de les darreres incidències que s'ha comunicat per mitjà del portal i que s'ha resolt fa referència al rellotge del campanar de la Torre de les Hores, que no funcionava, un fet que va motivar que diferents veïns ho comuniquessin al consistori.

A banda d'oferir la possibilitat de comunicar incidències des de casa i de manera fàcil, Solsona Soluciona permet fer un seguiment del seu grau de resolució. Qualsevol internauta pot consultar, per mitjà del web (soluciona.ajsolsona.cat), cadascun dels problemes que els ciutadans han exposat, així com si s'han resolt o estan en via de resolució. En el cas de les incidències no resoltes, en la majoria dels casos no s'ajusten al tipus de problemes comunicables per mitjà del web (que són deficiències en enllumenat públic, mobiliari urbà, paviment, servei de neteja o senyalització). La pàgina inclou un mapa que permet conèixer la ubicació exacta dels punts detectats.

El web, dissenyat per Edgar Riu, va entrar en funcionament el mes de març del 2011 i té l'objectiu d'apropar l'administració als ciutadans i poder solucionar amb rapidesa els petits problemes que es detecten als carrers de la ciutat. Quan va entrar en funcionament no es coneixien exemples de webs similars a Catalunya i, per aquest motiu, el creador de l'aplicació es va basar en un model implantat al Regne Unit.

Punts de l'enllumenat públic que no funcionen (bombetes de fanals fosess...) o voreres no pavimentades o en mal estat lideren el rànquing d'incidències més freqüents que es comuniquen per mitjà d'aquest canal.