"Crear sinergies comercials urbanes capaces de donar resposta a les necessitats actuals dels consumidors i fomentar la revitalització comercial i urbanística". És l'objectiu de la renovació de l'acord de col·laboració entre la Generalitat, l'Ajuntament de Solsona i la UBIC de Solsona, que dimecres a la tarda van segellar el director general de Comerç, Josep Maria Recasens, el regidor de Promoció Econòmica de Solsona, Lluís-Xavier González, i Francesc Ester, en representació de la UBIC.

Entre les accions que figuren en el pla d'actuacions 2014 destaquen l'edició de l'informatiu per als associats, la gimcana lingüística anomenada No val a badar!, actuacions especials amb motiu de la Fira de Sant Isidre, els programes específics de "fora estocs", la iniciativa adreçada al públic infantil "Un estrany a l'aparador", la campanya nadalenca, formació per als associats, la continuació de l'aplicació per a telèfons mòbils i l'adquisició d'estands per a l'entitat. El pressupost, de 26.500 euros, es finança, en bona mesura, amb l'aportació de la Generalitat (13.000 euros) i del consistori (10.000).