regió7.cat » Tecnologia
 Notícia anterior   Notícia següent 
Seguretat del compte

Blinda el teu Facebook i assabenta´t de si el ´hackegen´

Advertirà quan s'obre el seu compte des d'un equip estrany i podrà reaccionar amb molta celeritat

 20:38  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EP / MADRID De ben segur que et preocupa que algú pugui accedir al teu compte de Facebook, que s'ha destapat com una de les eines de comunicació més populars a tot el món.

Per això la companyia de Mark Zuckerberg ha introduït una nova característica que permet als internautes millorar la seguretat del seu compte mitjançant un senzill sistema: informar si comença sessió en un equip nou.

Tot el que l'usuari necessita per configurar la seguretat del seu perfil és al desplegable de 'Compte', en l'opció 'Configuració del compte'.
D'una banda hi ha la ja coneguda i habitual pregunta de seguretat, que el sistema utilitzarà quan dubti de la identitat de l'usuari.

La nova característica s'anomena 'Seguretat del compte' i el que fa és notificar a l'usuari per correu electrònic o missatge de mòbil quan s'iniciï sessió en el compte des d'un computador o dispositiu mòbil que no s'ha usat abans.

Quan es marca aquesta casella, el compte anirà guardant els equips en els quals s'inicia sessió i enviarà un missatge a l'usuari. Així, advertirà quan s'obre el seu compte des d'un equip estrany i podrà reaccionar amb la celeritat més gran possible per canviar la seva contrasenya si encara és possible o posar-se en contacte amb Facebook.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Enquestes d'actualitat
Veus bé que s´hagi avançat l´inici del curs escolar?
  Sí
  No
Votar »
 
RESULTATS ACTUALS
47%
No 53%
 
Veure més enquestes »
  CONCURS DE FOTOS DE L'ESTIU

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Món curiós

TEXTO

DESCRIPCION
 Veure galeria »
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  ADRECES I TELEFONS |  CORREUS ELECTRÒNICS     PUBLICITAT:  TARIFES  
regio7.cat és un producte de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, excepte que es disposi d'autorització expressa de Regio7.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad