Ashley Madison, una xarxa social per als qui volen ser infidels a les seves parelles, ha estat hackejada per un grup que ha començat a publicar les dades personals dels usuaris com a reivindicació contra "els enganys" als clients de l'empresa gestora de la xarxa, segons el bloc de seguretat Krebs on Security.

La filtració ha afectat uns 37 milions d'usuaris i la propia xarxa social ha reconegut al bloc que l'objectiu dels pirates era prendre les dades filtrades dels usuaris, incloent els bancaris, amb un programa que seleccionava les seves víctimes a l'atzar.

'The Impact Team' és el grup de pirates informàtics a qui s'atribueix l'atac. En un manifest publicat juntament amb la informació robada, el 'hacker' ha expressat que han decidit publicar les dades com a resposta a les suposades mentides d'Avid Life Media (ALM), els propietaris del web, els quals havien assegurat als seus clients que esborraria completament els seus perfils per una quota de 19 euros.

ALM és l'empresa propietària d'Ashley Madison, així com de Cougar Life i Established Men.

Segons The Impact Team, l'empresa mai va arribar a eliminar "del tot" aquests perfils, incomplint el que prometien. A més, aquest 'engany' va suposar un ingrés a ALM d'1,7 milions l'any passat.

En el comunicat es pot llegir: "Els usuaris gairebé sempre paguen amb targeta de crèdit; les dades de compra no desapareixen (faltant al pactat) i aquestes inclouen el nom i l'adreça dels clients. Aquesta és, per descomptat, la informació més important que els usuaris volen eliminar ".