'God Of War' és un dels jocs més interessants i esperats per PlayStation 4. El desenvolupament de Santa Mònica Studios, és el següent capítol important en el viatge de Kratos. El joc promet desviar significativament dels anteriors capítols de la sèrie, amb un sistema de càmeres que es poden controlar, i molt d'èmfasi en mostrar un tipus diferent de Kratos, amb capacitats molt diferents.

En una sessió de preguntes i respostes a Twitter, el director del joc, Cory Barlog, que anteriorment va dirigir 'God of War 2 ', ha compartit alguns interessants detalls sobre l'obra.

El director ha insistit que el nou joc serà llarg i tan ple d'acció com ha pogut possible. El nou 'God of War' té seqüències amb una gran quantitat d'enemics en pantalla, de fet, Barlog ha esmentat que tenen una gran prova de combat per al joc aquesta setmana.

Entre altres qüestions, el director també ha compartit que el títol prescindirà dels minijocs, que poblaven els anteriors títols de la franquícia, ja que s'estan buscant mecàniques i narracions que atorguin més fluïdesa al conjunt.

En relació a la localització, també s'ha confirmat que 'God of War' estarà traduït i doblat al major nombre de regions possibles, comptant fins i tot amb una traducció nòrdica acord amb l'ambientació.

Recordar que el nou joc disposarà d'entorns més oberts, canvis en les mecàniques del joc en el sistema de combat i uns gràfics molt realistes. Aquests semblen ser els ingredients principals de la nova aventura de Kratos exclusiva per PlayStation 4