Banco Santander revoluciona els pagaments per mòbil amb Apple Pay

25.02.2017 | 16:35
Banco Santander revoluciona els pagaments per mòbil amb Apple Pay.

Banco Santander torna a anticipar-se en la implantació d´eines i serveis per facilitar la vida als clients a través de la tecnologia, amb solucions innovadores i exclusives. L´entitat bancària va anunciar el desembre el seu acord amb Apple Pay, una aliança entre dos referents de la indústria financera i tecnològica que ha revolucionat el món del pagament per mòbil

L´acord de Banco Santader amb Apple Pay suposa una aliança entre dos referents de la indústria financera i tecnològica, que ha revolucionat el món del pagament per mòbil i ha convertit el Santander en la primera entitat financera espa-nyola que ofereix aquest servei. A més, és l´única que posa aquesta forma de pagament a disposició de pràcticament tots els usuaris de mòbil amb tecnologia NFC (iPhone amb sistema iOS i Android).

Apple Pay és un servei per a telèfons d´Apple (iPhone 6 i posteriors, iPhone ES), també disponible en Apple Watch i en els últims iPad i Mac. Permet fer pagaments en comerços amb terminal punt de venda (TPV) contactless, gairebé el 80 % dels comerços, i en comerç electrònic que estigui adherit a Apple Pay. Les seves característiques identitàries són comoditat, rapidesa i seguretat en la transacció.

Portar la cartera per efectuar un pagament comença a ser cosa del passat. Amb Apple Pay, n´hi ha prou amb l´empremta dactilar com a mètode d´autenticació, sense necessitat d´introduir el PIN de les targetes.

El Santander ja permetia la utilització de targetes en mòbils Android a través de la seva app Santander Wallet, però els clients que tenien un telèfon mòbil d´iPhone (iOS) no tenien aquesta possibilitat i, de fet, molts ja s´estan donant d´alta.

Fonts del Santander asse-nyalen: «a Espanya tenim més d´1,2 milions de clients digitals que fan servir la nostra app, dels quals el 30% són usuaris d´iPhone. Tots aquests clients són potencials usuaris d´Apple Pay».

L´entitat també va ser pionera a incorporar la primera aplicació financera Santander Watch, amb la qual els clients poden consultar els moviments dels seus comptes i targetes amb un simple cop d´ull al canell.

L´oferta del banc en sistemes de pagament es completa amb Bizum, la plataforma sectorial que permet fer pagaments de manera instantània a qualsevol persona que tingui descarregada l´aplicació, sigui del banc que sigui.

Aquest sistema permet enviar pagaments només sabent el número de telèfon del destinatari, sense necessitat de saber el seu número de compte bancari.

A més del món dels pagaments, la tecnologia també és sinònim d´immediatesa i senzillesa en la manera que té l´entitat d´interactuar amb els clients. Els sistemes de contractació s´han simplificat al màxim i ara és molt més fàcil contractar productes com la Cuenta 123, una targeta, o un préstec al consum en qüestió de clics, sense necessitat d´anar a l´oficina.

«Tenim un gran nombre de clients digitals que ens demanen un servei personalitzat i que volen triar com, on i quan interactuar amb el banc», assenyalen les mateixes fonts, que expliquen que per atendre aquesta demanda va néixer Santander Personal, un model d´atenció integral que ofereix als canals remots el mateix servei en exclusiva i personalitzat que l´entitat ofereix a les oficines, amb un gestor personal, eines diferencials, atenció especialitzada i un horari ampliat.

Identificació del client


El banc ofereix, a més, a través de Santander ID, la possibilitat d´identificació del client i signatura digital de contractes que no requereixin acte notarial des de qualsevol dispositiu i sense necessitat de traslladar-se a l´oficina, en qüestió de minuts, un servei adaptat al nou marc jurídic del reglament europeu eIDAS (en matèria d´identificació Electrònica i Serveis de Confiança) i a l´autorització del SEPBLAC quant a procediment d´identificació no presencial.

«Posem la innovació i la tecnologia al servei del client, sense oblidar el tracte personal, per això estem ampliant la xarxa de gestors digitals perquè els clients puguin relacionar-se amb el banc al canal que prefereixin amb l´ajuda, si ho desitgen, d´un gestor personal qualificat », finalitza.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Tecnologia

Els Mac estan considerats segurs i poc vulnerables.
Necessito antivirus en un Mac?

Necessito antivirus en un Mac?

Se sol creure que els ordinadors d'Apple estan lliures de virus, però... sempre cal protegir

Fer servir bitcoin és més fàcil que fer servir Facebook

Fer servir bitcoin és més fàcil que fer servir Facebook

"En el futur tots utilitzarem moneda virtual" diu Jorge Orvás

VÍDEO: No et perdis el tràiler de la versió beta privada de «Call of Duty: WWII»

VÍDEO: No et perdis el tràiler de la versió beta privada de «Call of Duty: WWII»

El videojoc ofereix cinc opcions al jugador: infanteria, expedició, armadura, muntanya i aire

Instagram incorporarà fils de comentaris i respostes en les publicacions

Instagram incorporarà fils de comentaris i respostes en les publicacions

Fins ara, calia esmentar l'usuari corresponent per respondre el seu comentari dins d'una publicació

Enllaços recomanats: Premis cinema