REDACCIÓMANRESA
TV3 presenta aquesta nit a les 22.15 hores una nova gala del reality show Buscant La Trinca, que tindrà com a convidats el periodista Toni Clapés i el cantant Gerard Quintana.
La cançó col·lectiva d'aquesta setmana és Mama caca, en una edició on no hi ha nominats i dedicada al tercer membre de La Trinca, Miquel Àngel Pascual, un cop fet el cop d'ull als candidats Josep Maria i Toni Cruz a la ficció. Entre els 4 aspirants a representar-lo hi ha el berguedà Martí Villegas, i un dels quatre serà expulsat. Tots quatre cantaran una cançó conjuntament, el Senyor Ramon.
Pel que fa a la resta de concursants, entre els tres aspirants a Mainat hi ha el cardoní Dídac Flores i entre els tres aspirants a Toni hi ha el també berguedà Marc Martinet. Els participants han format quatre Trinques, que canten els temes següents: No ve d'un pam (Sergi, Benjamí, i Joan), Que trista és la vida (Antonio, Òscar i David , Festa major (Dídac, Benjamí i Quim), Per primer cop (Marc, Martí i Sergi).
En la gala d'avui Toni Clapés és el convidat de la setmana i l'encarregat d'ajudar La Trinca en les tasques de jurat i Gerard Quintana interpretarà el tema La Trinca.