EFEBARCELONA
Els ingressos per publicitat de Televisió de Catalunya (TVC) han augmentat el 15 % el 1r trimestre d'enguany respecte al mateix període de l'any passat, va informar la directora general de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Rosa Cullell.
En la compareixença d'ahir davant la comissió de control parlamentari, Cullell va dir que la televisió autonòmica "recupera ingressos" gràcies, principalment, als bons índexs d'audiència que registra, encara que "també" ha influït el transvasament de publicitat de TVE cap a les altres cadenes. Això no obstant, Cullell va aclarir que "la decisió de TVE de deixar d'emetre publicitat ha suposat una caiguda del mercat publicitari global d'entre el 2 i 3 %", encara que "també és veritat que ara el pastís es reparteix entre menys".
La directora es va congratular de l'augment però es va mostrar prudent perquè "veníem de les dades del 2009, que van ser molt dolentes, i ara només comencem a recuperar-nos".