DDGGIRONA
Aquesta nit, a les 21.50 hores, Televisió de Catalunya estrena una de les seves apostes de la temporada d'estiu, La Partida de TV3, un concurs presentat per Javier Estrada i dirigit per Òscar-Xavier Nogueira que ofereix als guanyadors un premi peculiar: fer realitat un somni.
Inspirat en el joc de taula Party&Co., propietat de la multinacional catalana de la joguina Diset, La Partida de TV3 és un "projecte nascut dins de la casa, ideat per Òscar Nogueira, cap de Programació de TV3", va dir Mònica Terribas, que també va manifestar la seva satisfacció pel nou programa: "ha estat un repte traduir aquest joc que la gent té a casa en un programa de televisió, i pensem que tenim un bon concurs".
"És un concurs pur, sense dosis de reality, que el podem veure al costat dels nostres fills i dels nostres avis", va explicar Òscar-Xavier Nogueira, que va puntualitzar que "no és una adaptació del joc de taula, sinó que hi està inspirat. Sobretot ens interessa la seva filosofia: divertir-se jugant".
Una de les característiques que el fa diferent d'altres concursos és que és una multiprova i que busca més la participació que no pas el resultat final. Un resultat final que per als guanyadors vol dir fer realitat un somni. "La idea era que fos el mateix concursant qui triés, amb una limitació de 8.000 euros. I hi ha somnis molt emo-tius, com el d'uns pares que volen portar el seu fill adoptiu a la Xina a conèixer els seus pares biològics".
El programa, a més a més, també té convidats, que, "més que famosos, fossin reconeguts en la seva professió".
Javier Estrada, que s'estrena com a presentador de TV3, es va mostrar molt satisfet de poder treballar en un concurs "que s'ha inventat aquí", i és que assegura que "sempre he treballat en programes que eren una compra de formats de l'estranger, i amb La partida de TV3 es demostra que a Catalunya podem fer un programa nosaltres començant des de zero".