DDEG | MADRID
Aquesta nit, a partir de les 22.30h, La Sexta estrena Cuerpo médico, una sèrie documental en format reality que consta de vuit episodis, i en la qual professionals de diferents especialitats del món de la medicina mostraran el dia a dia del seu treball, amb el revers afegit de la seva vida privada i de com aquesta es veu afectada per la seva professió.
Treball i vida personal es barregen per retratar professionals amb una única passió, però amb diferents maneres de viure-la. ?Cuer?po médico reflecteix el dia a dia d'un metge d'emergències, un cirurgià de prestigi, un metge rural, dos residents i una parella d'infermers, mostrant aquella cara que les sèries de ficció no acostumen a incloure.
El tractament d'una parada cardíaca, l'atenció a una petició d'auxili, un trasplantament de cor i l'atenció diària a malalts crítics, són algunes de les apassionants tasques a les quals s'enfronten els protagonistes, persones reals, d'aquesta història.
Produït per Eyeworks España, Cuerpo médico acompanya aquests set professionals en la seva jornada diària. Cada lliurament retrata l'univers d'aquest abnegat grup en el seu afany per millorar la vida dels qui necessiten ajuda i mostrar com exerceixen el seu treball en consultes mèdiques, ambulàncies, sales d'operacions, clíniques privades, hospitals públics, ambulatoris rurals. A més de mostrar el costat professional, el programa ens deixarà veure com és la seva vida personal i dequina manera els afecta la seva feina. Cada episodi combina els moments més difícils de l'exercici de la medicina amb uns altres més distesos. Es tracta del primer programa que mostra el món dels metges sense barrejar ficció.