n Després de convertir-se en una de les cares més estimades de La Sexta, gràcies a la seva col·laboració al programa Al Rojo Vivo, amb Antonio García Ferreras, la periodista Cristina Pardo debuta amb Liarla Pardo, un magazín despreocupat però centrat en l'actualitat, a la cadena del grup Atresmedia. Entremig, Pardo també ha conduït diversos especials de Malas Compañías, programa centrat a repassar les diverses trames de corrupció que han anat esquitxant, en els dar-rers anys, diversos indrets del ter-ritori espanyol.

En aquesta nova aventura, Pardo estarà envoltada de col·laboradors com Jesús Cintora, Mikel Iturriaga, Roberto Brasero i Gonzalo Miró, entre d'altres, per tal d'oferir continguts d'actualitat, però amb una mirada allunyada de la seriositat d'altres formats.

L'objectiu de la presentadora serà, segons una nota de premsa del grup Atresmedia, «passar-s'ho bé. De vegades acabem cansats d'alguns temes i d'alguns polítics i és molt sa desdramatitzar, alleugerir una mica, jo ho sento així», avança com a declaració d'intencions Pardo, que aclareix que, encara que el nom del programa coincideix amb el seu cognom, en realitat «no és gens personalista, sinó coral». Tot i el to despreocupat, la periodista adverteix que «no s'ha de confondre el rigor amb el rigor mortis».