24 de abril de 2015
24.04.2015

L'èxit de les botigues del Rec fa que la mostra pugui incorporar més marques

Els organitzadors complementen l'oferta comercial amb noves propostes

29.04.2015 | 17:23
Un dels carrers del barri del Rec en l´edició de fa un any

El Rec.011 torna i incorpora més marques en aquesta mitja setmana de venda de roba a preus molt rebaixats a les velles adoberies fora d'ús d'Igualada. Fins a 35 espais diferents. Farà transformar més de 35 antigues adoberies del barri del Rec d'Igualada en espais de moda. En la propera edició, el Rec incorpora una desena de noves marques, com Adidas, Hakei, Gas Monkey, Garage, Redskins, Grifone, Pretty Ballerinas, Mascaró i Kaotiko, i arribarà així fins a les 74. El festival disposarà de més de 25 food trucks, una quinzena més que a l'edició anterior, que es concentraran als patis industrials al Rec Street Food. El Rec.011, que se celebrarà entre el 3 i el 6 de juny, amplia la programació musical, amb tres escenaris al llarg del circuit i més de 20 formacions, entre les quals destaquen Alado Sincera, Beth, Cálido Home o Root Diamoons.
El Rec.011 transformarà les adoberies industrials del barri del Rec d'Igualada en espais de tendència de moda amb música i zones d'oci. En total, el festival de moda porta 74 marques distribuïdes en 35 pop up stores, on cada marca aposta per fer vendre el seu producte i, a la vegada, fer-lo visible.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema