Moda, consum, gastronomia i cultura s'entrellacen en una nova edició del festival del REC.011 Experimental Stores. Una trobada de les marques amb el consumidor en un espai efímer, de venda ràpida i en superoferta. L'esdeveniment, iniciat l'any 2009, ha aconseguit situar Igualada al mapa català reivindicant dues peces clau del passat de la ciutat: el tèxtil i el barri del Rec, integrat per velles fàbriques i adoberies de pell i curtits, actualment moltes tancades.

El Rec és un espai d'exposició per a marques fonamentalment catalanes, però que té en compte el pes igualadí i anoienc en aquest món. David Valls és dissenyador i impulsor de la seva pròpia marca de roba David Valls, a l'entrada de la seva pop up stores ha penjat uns cartells que maleeixen la moda: "Faig vestits però no m'agrada la moda, jo busco el criteri propi!"- exclama Valls. És dels pocs que conserva el taller de disseny dins del barri del Rec, és per això que l'espai on es troba ell no és una fàbrica remodelada especialment per a l'ocasió sinó el taller de treball del dia a dia. "Un esdeveniment com el Rec és un capital molt important per a Igualada. La modernitza, l'actualitza i la dóna a conèixer a la gent de fora. A més, la filosofia amb què funciona és afí a la meva: m'agrada que recuperin arquitectures que tenen història i s'hi hagi trobat un encaix relacionat amb el món de la moda". La roba de David Valls se'n confecciona prop del 80% a la ciutat.