La nova edició d'hivern del Rec se celebrarà els dies 4, 5, 6 i 7 de novembre. La venda radical d'estocs i mostraris en un barri industrial vell rebrà altre cop més de 60 marques de moda i dissenyadors, i es combinarà amb desenes de propostes gastronòmiques als food trucks, i de concerts als escenaris Estrella Damm.

El que va néixer com un experiment per donar a conèixer un vell barri amenaçat s'ha convertit en un gran esdeveniment que en l'edició d'estiu passada va tenir 74 marques i 100.000 visitants. El Rec.011 va crear 47 pop up stores, les botigues efímeres que durant quatre dies fan les seves vendes especials d'estocs.

Rec.0 Experimental Stores, la concentració més gran de vendes especials de marques i dissenyadors de moda que es fa al sud d'Europa, s'ha consolidat en cinc anys com un nou format atractiu i innovador per a les marques i els consumidors, segons expliquen els mateixos organitzadors i corroboren les bones xifres de vendes i assistència.