El comerç d'Igualada també té les seves botigues efímeres, el Made IGD Slowshopping. L'acció es va realitzar dissabte, coincidint amb el darrer dia de les les botigues efímeres del Rec, aquesta quatre dies de grans ofertes de grans marques del país o establertes a Catalunya. L'acció d'Igualada comerç pretén ampliar els carrers comercials, fora del Rec, i aprofitant l'acció dels botiguers igualadins. Aquesta acció d'Igualada Comerç va comptar amb el suport de l'Ajuntament d'Igualada.

Els comerços d'Igualada que van participar en aquesta activitat promovien la venda radical d'un nombre limitat dels seus productes. Cada comerç havia d'escollir un producte (o línia de productes) específic amb el qual identificava la seva assistència i es donava a conèixer. Els participants comptaven amb un espai de venda efímer, en uns estands atípics. A més a més, durant tot el dia, al pati davant del Museu hi havia música, discoteca mòbil, animació, l'autèntica i l'única foodtruck igualadina i la cervesa genuïnament igualadina, La Lenta.

L'activitat va comptar amb la passejada institucional de la Muntsa Vilalta, la directora general de Comerç, Bàrbara Minoves, directora de Serveis Territorials d'Empresa i Coneixement a la Catalunya Central, Patrícia Illa, la regidora de comerç de l'Ajuntament d'Igualada, Laura Llúcia, vicepresidenta d'Igualada comerç i altres regidors del consistori.

Els resultats de la segona edició del Made.IGD Slowshopping van ser força positius, com també la resposta dels comerciants i de públic en general. L'espai va comptar amb una gran col?laboració dels botiguers participants que es van esforçar a decorar i ambientar els estands amb un estil modern i funcional.

Vist la bona resposta del públic visitant, l'organització seguirà treballant per consolidar aquesta iniciativa, i també aprofita per agrair la seva participació, així com la de les persones que el van fer possible.