01 de febrer de 2019
01.02.2019

Olesa estrena un servei per ajudar ciutadans i empreses a fer tràmits digitals

31.01.2019 | 23:09

L'Ajuntament d'Olesa de Montserrat posa en marxa avui un servei d'assistència gratuïta per ajudar la ciutadania i les empreses a fer qualsevol dels tràmits que es poden fer on-line, a través de la seu electrònica de la pàgina web municipal. El nom del servei és OAC 360º Tic Tools. Davant qualsevol dubte sobre el procediment a seguir o els requisits necessaris per accedir als tràmits o a la Carpeta Ciutadana, per fer ús del servei només cal trucar al 93 026 72 25 en horari de 9 a 15 h de dilluns a divendres, o bé enviar un correu electrònic a servei_suport@tictools.es.

L'alcaldessa d'Olesa, Pilar Puimedon, destaca que la nova aposta de l'Ajuntament d'Olesa per l'administració electrònica i per facilitar que la ciutadania pugui fer tràmits amb l'Ajuntament des de qualsevol lloc. I per facilitar encara més aquesta relació telemàtica amb l'Ajuntament, ha dit l'alcaldessa, s'ha contractat aquest servei gratuït per ajudar i guiar la ciutadania.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook