Indoorwall Climbing Centers juntament amb la marxa de sabatilles La Sportiva, muntarà un rocòdrom en una paret al centre del barri del Rec durant els quatre dies de les botigues efímeres, en una construcció que es preveu espectacular, segons fonts dels mateixos impulsors de la proposta. Es tractarà de pujar amb un auto assegurador per la paret fins arribar a un punt on hi haurà una tenda de campanya, aproximadament muntada a 8 metres del terra. I un cop a dalt, hauran d'agafar un descompte de l'interior de la tenda i llançar-se al vuit.

Serà la primera vegada que aquesta empresa participa al Rec i, també, la primera vegada que al Rec, al centre del barri, s'hi fa una instal·lació com aquesta. Fonts de l'organització l'han definit com "un espectacle molt gran", situat "al centre, en un punt on hi haurà escenaris i foodtracks". .

El REC.0 és un festival de moda organitzat al barri del Rec d'Igualada, que enguany celebra els 10 anys. És la transformació d'un barri que, durant quatre dies, es converteix en un espai ple de Pop-up stores de moda i espais varis dedicats a tota mena d'activitats. Més de 80 marques instal.lades en 60 velles adoberies que es convertiran en pop-up stores de les millors marques i dissenyadors, entre les marques més destacades podem trobar empreses com FC Barcelona, Adidas, Buff o Levi's entre altres. La propera edició del REC.020, tindrà lloc del 6 al 9 de novembre.

Indoorwall Climbing Centers és la segona franquícia més gran del món gràcies al número de rocòdroms que té actualment per tot l'estat espanyol. Té 10 rocòdroms i n'està construint dos més. Pròximament obrirà el seu primer rocòdrom internacional a la Xina. A l'associar-se amb la coneguda marca de muntanya La Sportiva deixen clara la seva aposta per a treballar junts amb l'objectiu d'augmentar i revolucionar el món de l'escalada.

Els responsables d'Indoorwall Climbing Centers expliquen que l'escalada "ha experimentat un augment en el nombre de practicants a causa de la recent incorporació d'aquest esport a les olimpíades del pròxim any a Tokyo". Segons les dades de l'empresa, actualment hi ha uns 35 milions de persones que practiquen l'escalada de rocòdroms. A Europa hi ha un creixement anual d'un 25% de practicants, segons la plataforma ISPO.