La retransmissió de la cavalcada de Reis d'Igualada a través de les xarxes socials «ha assolit bones xifres de seguiment», segons ha han explicat fonts municipals. Segons les dades de l'Ajuntament hi van haver 2.431 visualitzacions enregistrades a Youtube.

La gran majoria d'usuaris que van veure el pas de la cavalcada corresponen a l'Estat espanyol, tot i que també n'hi ha d'altres països, com el Regne Unit o Colòmbia. I, pel que fa a la franja d'edat dels espectadors, el 25% se situa entre els 35 i els 44 anys, que és la més nombrosa. També destaca que diferents portals van integrar un reproductor de la transmissió a les seves pàgines web. Així, el 22,7% de les reproduccions es van fer a través d'anoiadiari.cat i també es van enregistrar reproduccions a través de Twitter (19,9%), WhatsApp (16,9%), Google, el web municipal igualada.cat o Facebook.

La retransmissió va arrencar cap a les 18.30 h i va durar pràcticament dues hores. La realització va anar a càrrec de l'empresa local Global Productions, amb la col·laboració del Casal Popular d'Igualada, el Foment, que cedeix l'espai per ubicar-hi el control tècnic.

El programa va ser conduït pel comunicador i músic igualadí Carles Pauné, amb la col·laboració de Magí Marcé (Comissió de Reis) i la reportera Clara Paco. La retransmissió, impulsada per primer cop per l'Ajuntament i la Comissió Cavalcada de Reis l'any 2012, té com a objectiu acostar la Festa dels Reis a tots aquells igualadins que resideixen a l'estranger i a tothom que vulgui conèixer de prop la cavalcada més antiga i singular de Catalunya.