L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de la Llacuna ha renovat les seves instal·lacions i ha renovat el mobiliari. L'espai, que és a la primera planta de l'ajuntament, ha estat en obres durant els darrers mesos i s'ha posat en servei recentment.

El govern de la Llacuna considera que l'OAC s'ha de posar en valor ja que «és l'enllaç entre la ciutadania i l'Ajuntament i té vocació de servei i la voluntat de facilitar la gestió de tràmits i atendre les sol·licituds d'informació».

OAC ofereix informació sobre l'administració municipal i el poble, possibilitat de gestionar els tràmits municipals de padró d'habitants, hisenda municipal, urbanisme, obres i activitats, animals de companyia, certificat digital, inscripció a cursos i gestions de les entitats amb l'Ajuntament, entre d'altres. Està oberta de dilluns a divendres 10 a 14 h i a les tardes de dilluns i dijous, de 17 a 20h

El govern local voldria que l'OAC fos un punt per mostrar l'administració com un ens d'»eficàcia i qualitat, mitjançant un servei centralitzat i personalitzat».