Les empreses subministradores d'aigua potable als domicilis de l'Anoia garanteixen que poden mantenir el servei en l'actual situació de confinament. Aigua de Rigat i Anaigua han fet un comunicat conjunt en el que afirmen que "conscients de la inquietud que pot generar entre la població que pugui afectar a un bé bàsic com és l'aigua, els serveis de subministrament i sanejament d'aigua estan plenament assegurats amb les mateixes garanties que fins ara.

Aigua de Ricat, presta servei als municipis d'Igualada, Òdena, Vilanova del Camí, Copons, La Pobla de Claramunt i la Torre de Claramunt, mentre que Anaigua ho fa a Piera, Masquefa, Mediona i Castellfollit de Riubregós. Asseguren les empreses que "la qualitat i la seguretat de l'aigua potable estan garantides en tot moment" i que "els actuals processos de tractament i distribució, així com els controls de qualitat realitzats pel laboratori, garanteixen la innocuïtat de l'aigua subministrada, no veient-se aquesta afectada per l'actual situació".

Les empreses han adoptat protocols amb mesures preventives per als seus treballadors i per garantir el normal funcionament de les instal·lacions on opera, siguin plantes de depuració, potabilització o subministrament. Entre les mesures, potenciar el teletreball, que els operaris treballin de forma independent, una garantia de fer els manteniments preventius i atendre les urgències, i la supressió del servei al client presencial. Hi ha a disposició dels usuaris, el telèfon gratuït 900 100 364 i el 900 100 365, un telèfon de 24 hores per a urgències.