21 de abril de 2020
21.04.2020
Regió7

La Conca d'Òdena forma els seus botiguers per a la represa de l'activitat

Roger Bascones, expert coaching, fa una primera xerrrada aquest dijous en línia per as comerciants d'Igualada i municipis de l'entorn

21.04.2020 | 16:58
Botigues al centre d'Igualada

Els municipis de la Conca d'Òdena i les respectives associacions de comerciants, que sota el paraigües comú de Conca Comerç han
aplegat esforços per donar suport a les botigues dels municipis de la zona, impulsen també activitats de formació. Una de les primeres iniciatives adreçades als comerciants és la conferència en línia que s'ha organitzat per a aquest dijous a les 16h, en què Roger Bascones, fundador i transpersonal coach de GoNature i docent de Ceina, oferirà informacions i reflexions sobre l'adaptació i l'evolució cap a un nou model de comerç.

Bascones plantejarà en la seva xerrada quina és la situació actual i com afecta el comerç per, després, analitzar quines són les fortaleses davant de les grans superfícies i les noves maneres de relacionar-nos amb el client, és a dir, cara a cara o a través de plataformes digitals. Els comerços físics són els responsables que el servei sigui bo i la compra sigui emocional i memorable, i això és el que busquen els consumidors quan van a una botiga. La xerrada de dijous pretén poder respondre els molts interrogants que es planteja un comerciant abans de tornar a aixecar la persiana del seu negoci. Es podrà seguir a través del web http://ves.cat/etp8 es donarà resposta a totes aquestes preguntes.

Aquesta iniciativa s'afegeix a la campanya de suport al comerç local, que ha arrencat amb l'eslògan "Ara més que mai", per donar visibilitat i reconeixement als comerços de serveis essencials que aquests dies treballen incansablement per garantir la subsistència de la major de la ciutadania en un moment de màxima excepcionalitat.

La campanya tindrà continuïtat després de l'aixecament de l'estat d'alarma, quan es decreti. Es mantindrà fins que tots els comerços puguin reprendre la seva activitat. La segona fase de la campanya portarà l'eslògan "Ara més que mai, jo compro a casa" i inclourà noves accions de difusió.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook