09 de agost de 2020
09.08.2020
Regió7

El Consell de l'Anoia manté obert l'agost el servei de mediació ciutadana

08.08.2020 | 23:54
El Consell de l'Anoia manté obert l'agost el servei de mediació ciutadana

El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l'Anoia seguirà atenent casos aquest estiu, també durant el mes d'agost, per contribuir a la millora de la convivència en els municipis de la comarca.

Les atencions poden ser virtuals o presencials i totes aquelles persones que tinguin algun dubte o problema relacionat amb la convivència en els àmbits familiar, veïnal, en el marc d'entitats i associacions o a l'espai públic, poden contactar-hi mitjançant l'adreça electrònica mediacio@anoia.cat o el telèfon 699664718, en aquest segon cas via trucada, SMS o WhatsApp. L'atenció serà gratuïta i confidencial, de dilluns a divendres en horari de matí.

Així, el Consell Comarcal de l'Anoia vol ajudar a trobar solucions, en l'actual context atípic, per solucionar possibles conflictes i tensions entre la ciutadania. L'objectiu és cercar vies de comunicació i diàleg amb les persones de l'entorn més proper per garantir una bona convivència.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook