El Servei de Mediació Ciutadana del Consell Comarcal de l'Anoia seguirà atenent casos aquest estiu, també durant el mes d'agost, per contribuir a la millora de la convivència en els municipis de la comarca.

Les atencions poden ser virtuals o presencials i totes aquelles persones que tinguin algun dubte o problema relacionat amb la convivència en els àmbits familiar, veïnal, en el marc d'entitats i associacions o a l'espai públic, poden contactar-hi mitjançant l'adreça electrònica mediacio@anoia.cat o el telèfon 699664718, en aquest segon cas via trucada, SMS o WhatsApp. L'atenció serà gratuïta i confidencial, de dilluns a divendres en horari de matí.

Així, el Consell Comarcal de l'Anoia vol ajudar a trobar solucions, en l'actual context atípic, per solucionar possibles conflictes i tensions entre la ciutadania. L'objectiu és cercar vies de comunicació i diàleg amb les persones de l'entorn més proper per garantir una bona convivència.