L'Associació Nou Centre d'Igualada regala més de 4.000 euros en les setmanes prèvies a Nadal per incentivar les compres a un comerç que viu amb més dificultats «un any atípic», segons expliquen fonts de l'entitat. La iniciativa comercial s'ha pensat com a complementària a la campanya institucional de la ciutat «Per Nadal fem pinya». La campanya és del 23 de novembre al 20 de desembre.

Per una compra mínima de 10 euros, els establiments adherits a la campanya repartiran butlletes numerades de dues parts: la part que s'ha de dipositar a l'urna que el client trobarà al mateix establiment, i el resguard, que cal conservar fins al dia del sorteig, el 21 de desembre.

En total se sortejaran 20 premis de 125 euros (repartits en vals de 25 euros) per utilitzar als establiments Nou Centre adherits a la campanya, i 31 premis de 50 euros per utilitzar al mateix establiment que entrega el premi. Tres d'aquests premis de 50 euros s'entregaran en forma de panera.

Fonts de l'entitat han explicat que el sorteig es farà el dia 21 de desembre, de forma presencial o online, serà públic i tindrà la presència de representants de l'Ajuntament d'Igualada. Els números premiats es donaran a conèixer aquell mateix dia. Unes banderoles en forma de peça de trencaclosques a l'exterior dels comerços identifiquen la campanya.